McLaren
Nasz projekt bazujący na McLarenie to kwintesencja nowoczesnego tuningu – połączenie zaawansowanej inżynierii, aerodynamiki i wyścigowego charakteru.
WIĘCEJ O REALIZACJI
McLaren po tuningu – perfekcja połączona z ekstremalnymi osiągami
Nasz projekt bazujący na McLarenie to kwintesencja nowoczesnego tuningu – połączenie zaawansowanej inżynierii, aerodynamiki i wyścigowego charakteru. Zmodyfikowane oprogramowanie jednostki sterującej silnikiem (ECU), układ wydechowy z lekkich stopów i zoptymalizowany dolot pozwoliły zwiększyć moc do ponad XXX KM i moment obrotowy do XXX Nm, co gwarantuje brutalne przyspieszenie i natychmiastową reakcję na gaz.
Karbonowe elementy aerodynamiczne – splitter, dyfuzor i skrzydło tylne – nie tylko podkreślają agresywną stylistykę, ale również poprawiają docisk i stabilność przy wysokich prędkościach. Zawieszenie zostało dostrojone pod kątem jazdy torowej, a ultralekkie felgi z oponami semi-slick dopełniają całości, zapewniając maksymalną przyczepność.
Efekt? McLaren, który nie tylko przyciąga wzrok, ale przede wszystkim oferuje osiągi na poziomie supercarów klasy GT i emocje zarezerwowane dla maszyn wyścigowych.
| Parametr | Wersja fabryczna | Po tuningu |
|---|---|---|
| Moc maksymalna | 720 KM | 850 KM |
| Moment obrotowy | 770 Nm | 950 Nm |
| 0–100 km/h | 2,9 s | 2,6 s |
| Prędkość maksymalna | 341 km/h | 360+ km/h |
| Masa (zredukowana) | 1 420 kg | 1 380 kg |
| Układ wydechowy | Standardowy | Sportowy tytanowy |
| Aerodynamika | Fabryczna | Pakiet karbonowy (splitter, dyfuzor, spoiler) |
| Felgi i opony | 20″ / drogowe | 20″/21″ ultralekkie + semi-slick |












