R8 XGT ABT
Prosto z toru na drogę

Teraz osiągnęliśmy nasze największe zwycięstwo
Wprowadziliśmy samochód wyścigowy na drogę – ABT XGT*. Razem z naszym wieloletnim partnerem, Scherer Sport, podzieliliśmy się tym marzeniem i zamieniliśmy je w rzeczywistość.
*5,2 l V10 FSI (benzyna) 470 kW / 640 KM; zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 17,5; emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 394 (wartości WLTP); klasa emisji CO₂: G. Podane dane częściowo dotyczą pojazdów prototypowych i mogą różnić się od rzeczywistych parametrów ABT XGT. Ostateczne dane można znaleźć w konfiguratorze na dole tej strony.
Przez ostatnie 20 lat wzięliśmy udział w 300 wyścigach w serii DTM
jesteśmy najbardziej utytułowanym aktywnym zespołem DTM – z ponad 250 miejscami na podium, dziesiątkami indywidualnych zwycięstw oraz kilkoma tytułami mistrzowskimi kierowców i konstruktorów.

Żaden z naszych pojazdów nie oddaje naszej filozofii „Z toru wyścigowego na drogę” lepiej niż ABT XGT
I żaden samochód drogowy nie ucieleśnia naszego ducha w porównywalny sposób.
Po dwóch intensywnych latach skrupulatnych prac i licznych wyzwań osiągnęliśmy to, co wcześniej wydawało się niemożliwe: 99 arcydzieł o charakterze samochodu wyścigowego stworzonego do jazdy po drogach – ręcznie budowanych, a jeden z nich może stać się Twój.

źródło: tor wyścigowy
Dziedzictwo tego samochodu jest nie do pomylenia. Naszym credo było przeniesienie na drogi jak największej części DNA toru wyścigowego. I udało nam się to osiągnąć.
Skala wyzwań projektowych, które zdecydowanie wykraczały poza ramy klasycznego procesu tworzenia pojazdu, była wręcz niewiarygodna.
Stworzony, by wygrywać.
Nieokiełznany silnik V10 o pojemności 5,2 litra w ABT XGT generuje 640 KM (470 kW)*, a przy masie własnej zaledwie 1 400 kg czyni go absolutnym topowym atletą w swojej klasie. Dodatkowo ekskluzywna stylistyka i niepowtarzalne, zapierające dech brzmienie jasno pokazują: to nie jest supersamochód stylizowany na wyścigowy – to prawdziwy samochód wyścigowy dopuszczony do ruchu.
Co więcej, wyposażono go nawet w kierownicę stworzoną specjalnie dla wersji torowej.
* 5,2 l V10 FSI (benzyna) 470 kW / 640 KM; zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 17,5; emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 394 (wartości WLTP); klasa emisji CO₂: G.

WSŁUCHAJ SIĘ W NIESAMOWITY DŹWIĘK R8
Skonfiguruj swOJE UNIKATOWE R8
Tak wyjątkowy jak Ty: wybierz jedynie kolor, który podkreśli Twój styl.
CENA*
599.200 €
*Wszystkie ceny zawierają 19% VAT oraz opłatę za dostawę.
CENA*
599.200 €
*Wszystkie ceny zawierają 19% VAT oraz opłatę za dostawę.
CENA*
598.000 €
*Wszystkie ceny zawierają 19% VAT oraz opłatę za dostawę.
CENA*
598.000 €
*Wszystkie ceny zawierają 19% VAT oraz opłatę za dostawę.
CENA*
606.500 €
*Wszystkie ceny zawierają 19% VAT oraz opłatę za dostawę.
CENA*
610.000 €
*Wszystkie ceny zawierają 19% VAT oraz opłatę za dostawę.

dostępny u naszego partnera Scherer Sport
można go zobaczyć także na żywo w Moguncji przy ul. Robert-Koch-Straße 18. Dołącz do naszej rodziny motorsportowej i skonfiguruj swoją wymarzoną wersję już dziś lub skontaktuj się z nami.
Dowiedz się więcej o emisji [DE]
ABT XGT – 5,2 l V10 FSI (benzyna), 470 kW / 640 KM Średnie zużycie paliwa w l/100 km: 17,5 Średnia emisja CO₂ w g/km: 394 (wartości WLTP) Klasa emisji CO₂: G
DOSTOSOWANY DO RUCHU DROGOWEGO
Po licznych, złożonych, a zarazem dyskretnych modyfikacjach umożliwiających dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego, pozostaje już tylko jedno: wsiąść i jechać! Dzięki naszym inżynierom kierowcy bez licencji wyścigowej mają dziś wyjątkową okazję, by spełnić swoje marzenie i zasiąść za kierownicą prawdziwej maszyny wyścigowej – nawet na drodze.

KONTAKT
ABT XGT – 5,2 l V10 FSI (benzyna), 470 kW / 640 KM
Średnie zużycie paliwa w l/100 km: 17,5
Średnia emisja CO₂ w g/km: 394 (wartości WLTP)
Klasa emisji CO₂: G
Uwaga:
Podane wartości zużycia paliwa i emisji zostały określone zgodnie z prawnie obowiązującymi procedurami pomiarowymi (WLTP). Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (elementy montowane dodatkowo, rozmiar opon itp.) mogą powodować zmiany istotnych parametrów pojazdu, takich jak masa, opory toczenia czy aerodynamika, a tym samym – obok warunków pogodowych, drogowych oraz indywidualnego stylu jazdy – wpływać na zużycie paliwa, zużycie energii, emisję CO₂ i osiągi pojazdu. Szczegółowe informacje na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych, specyficznych emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku dotyczącym zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii nowych samochodów osobowych”, dostępnym we wszystkich punktach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern lub na stronie www.dat.de/co2.
Nasze pojazdy są standardowo wyposażone w opony letnie. Od dnia 4.12.2010 r. w Republice Federalnej Niemiec w przypadku występowania lodu, śniegu, błota pośniegowego, gołoledzi lub szronu pojazdy muszą być wyposażone w opony M+S lub całoroczne.
Przedstawione pojazdy i opisy mogą zawierać lub przedstawiać wyposażenie dostępne opcjonalnie za dodatkową opłatą.
Udział w wydarzeniach wyścigowych oraz użytkowanie pojazdu na torach wyścigowych – niezależnie od tego, czy odbywa się pomiar czasu lub rywalizacja – jest wykluczone.










































































































































































































